Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
electronix Novinec
Pridružen/-a: Pet Nov 2004 22:37 Prispevkov: 4 Kraj: Cerkno
|
Objavljeno: Sob Nov 13, 2004 8:53 pm Naslov sporočila: 3D modeliranje |
|
|
Ali se kdo na tem forumu ukvarja z 3D računalniškim modeliranjem? Kateri program uporabljate? Jaz sam uporabljam 3D Max |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vlado Profesionalec
Pridružen/-a: Ned Jan 2004 16:11 Prispevkov: 556 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Nov 14, 2004 12:29 pm Naslov sporočila: 3d modeliranje |
|
|
Za zacetnike je zelo dober RHINOCEROS.
Vlado |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miran J. Mojster
Pridružen/-a: Sre Dec 2004 1:38 Prispevkov: 49 Kraj: Jesenice
|
Objavljeno: Pet Jan 28, 2005 5:34 pm Naslov sporočila: 3D modeliranje |
|
|
Poskusi v MAYI. Delaš lahko zelo zapletene stvari, ali pa enostavne. Ni težko ustvarjati. _________________ Če srečaš v soboto princa na belem konju, še ne pomeni, da je nedelja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miran J. Mojster
Pridružen/-a: Sre Dec 2004 1:38 Prispevkov: 49 Kraj: Jesenice
|
Objavljeno: Pet Jan 28, 2005 5:35 pm Naslov sporočila: 3D modeliranje |
|
|
Poskusi v MAYI. Delaš lahko zelo zapletene stvari, ali pa enostavne. Ni težko ustvarjati. _________________ Če srečaš v soboto princa na belem konju, še ne pomeni, da je nedelja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MarE Profesionalec
Pridružen/-a: Pet Nov 2004 23:38 Prispevkov: 177
|
Objavljeno: Pet Jan 28, 2005 10:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Rino bo kar pravšnji. Sam precej rišem z njim in je enostaven, pa še zadevo, ki jo razvijaš imaš takoj pred sabo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miran J. Mojster
Pridružen/-a: Sre Dec 2004 1:38 Prispevkov: 49 Kraj: Jesenice
|
Objavljeno: Pet Jan 28, 2005 11:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
MarE je napisal/a: | Rino bo kar pravšnji. Sam precej rišem z njim in je enostaven, pa še zadevo, ki jo razvijaš imaš takoj pred sabo. |
Za Rino ne vem kakšen program je, samo kar sem slišal da je Maya daleč pred vsemi. Saj vse resnejše filmske animacije so narejene v Mayi, za druge pa nisem slišal, razen za 3D-Maxa.
L.P.
MIRAN |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Carp3Di3m Začetnik
Pridružen/-a: Sob Maj 2004 17:57 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: Pet Feb 04, 2005 5:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kot sem se sam pred časom ukvarjal z 3D modeliranjem, sem se najbolje počutil v Lightwave-u 7, ki je po zahtevnosti podoben Maxu. Program je pravzaprav razdeljen v dva. Eden za modeliranje in drugi za uporabo modelov. Torej slikanje in snemanje s pomocjo luci in kamer. itd...
lp, CarpeDiem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miran J. Mojster
Pridružen/-a: Sre Dec 2004 1:38 Prispevkov: 49 Kraj: Jesenice
|
Objavljeno: Sob Feb 05, 2005 1:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Kar sem v kratkem izvedel, je pravilo, da samo določeni del modeliranja opraviš z določenem programu, s katerim enostavno in hitro narediš. Recimo program MAYA je zelo kompleksen in težek za uporabo, saj z njim lahko dobesedno vse narediš, bolj pa se splača delati samo z njim določene stvari. Nekako preko spleta sem zasledil program CINEMA, pa bom testiral, kaj je boljše.
l.p.
Miran |
|
Nazaj na vrh |
|
|
t4si Novinec
Pridružen/-a: Čet Feb 2005 11:51 Prispevkov: 1 Kraj: maribor
|
Objavljeno: Čet Feb 17, 2005 12:38 pm Naslov sporočila: programi za 3d modeliranje, animacijo.... |
|
|
3dsMax
- ponavadi se ga uporablja za ustvarjanje 3d špilov, pred kratkim pa tudi za zahtevnejše 3d modeliranje (nadomestil ga je program Maya); podpira veliko št. pluginov in je izredno učinkovit v poligonskem modeliranju in animaciji, materjali (teksture), ki jih lahko narediš z maxom so zelo fotorealistične - enostavno in hitro dosežeš dober rezultat; slabost za začetnike: ima ogromno število ukazov in modifier-jev; pozitivno je da se vse te nastavitve...in tudi texture dajo animirati.... kakorkoli še vedno ga priporočam začetnikom
Maya
- definitivno eden izmed boljših programov; izredno učunkovit pri modeliranju z NURBSi (Non-Uniform Rational B-Spline) - vrh vektorskega modeliranja - in subdivisions (mešanica med poygoni in NURBSi) predvsem za organsko modeliranje; nima slabega renderja (tudi zunanji renderji se dajo namestit), podpira številne plugine; kot rečeno za izdelavo filmskih scen slabosti skorajda nima; za začetnike je kar naporen
Lightwave 3d
- zelo dobra orodja in rendanje, veliko ga uporabljajo v filmih; vleče se že od Amige dalje; modelira se v subdivision-in v obliki metaNURBS-ov; podpira številne plugine, veliko jih je brezplačnih; zelo dober program vendar zahteven za začetnike
Cinema 4D XL
- zelo hiter render za sledenje žarkov (raytrace); podpira subdivision površine; za cinemo ni izdelanih veliko pluginov in je uporaben pri produkciji - rendanju;
Rhino
- učinkovit pri NURBS modeliranju; slab render v starejših verzijah; uporaben za neanimirane projekte;
Bryce
- modeliranje pokrajin v nekaj klikih; tudi fotorealistične pokrajine se dajo izdelat, vendar je za to potrebno več časa in znanja; zelo enostaven za uporabo:
Poser
-za texturiranje ljudi in animacijo le-teh; naknadno jih je potrebno importirat v drug program in tam zrendat skupaj z drugimi objekti; zelo enostaven, potrebno znanje o exportiranju (.3ds, .dxf...)
Strata 3D
relativno dober 3D program, predvsem glede na ceno; za tiste ki ne kradejo programov z mulo in si hočejo kakšnega kupit po nizki ceni;
Nazadnje urejal/a t4si Sre Mar 22, 2006 12:43 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MarE Profesionalec
Pridružen/-a: Pet Nov 2004 23:38 Prispevkov: 177
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|