|
Svet elektronike Revija za prave elektronike
|
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kranjc Začetnik
Pridružen/-a: Ned Sep 2005 20:45 Prispevkov: 12
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomas18 Profesionalec
Pridružen/-a: Sob Apr 2007 17:15 Prispevkov: 50
|
Objavljeno: Sob Feb 23, 2008 9:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
V čem pa je bistvena razlika med C in C++ ? _________________ Lp
Tomas |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vilko Profesionalec
Pridružen/-a: Pon Jan 2004 11:54 Prispevkov: 807 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Feb 24, 2008 4:33 am Naslov sporočila: To, kot da nista nič v sorodu |
|
|
C++ in C sta različna tako, da sploh ni pravilno, da se podobno imenujeta. Med tem, ko je C procesni jezik, kjer se lepo daje navodila, naredi to, potem naredi ono, in če je ta spremenljivka taka, naredi še to,
je C++ objektni jezik, ki se je uveljavil v računalništvu, pri mikroprocesorjih še ne in mislim, da se tudi ne bo, kjer se vse vrti okrog 'objektov'.
Tam je recimo neko računalniško okno objekt ki ima spet elemente- polja - podobjekte ali objetke otroke, ki so spet objekti, in ti objekti imajo svoje lastnosti. Težko bi razpletal dalje, iz dveh razlogov, ker je zadeva za tiste, ki smo vajeni procesnega razmišljanja tako težko sprejemljiva, in zato, ker je nikdar nisem zakapiral toliko, da bi lahko tudi uporabil.
Morda se bo o tem razpisal kdo drug, ki mu je objektno programiranje domače. _________________ Sliši se paradoksalno, a je vendarle res:
Nekateri ljudje imajo vedno vse prav. No, včasih. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomas18 Profesionalec
Pridružen/-a: Sob Apr 2007 17:15 Prispevkov: 50
|
Objavljeno: Ned Feb 24, 2008 8:04 am Naslov sporočila: |
|
|
Hvala Vilko !
Že razumem v čem je štos. Se pravi, potem C++, delphi in ostali takšni, za programiranje mikroprocesorjev absolutno odpadejo . _________________ Lp
Tomas |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gustav Profesionalec
Pridružen/-a: Pon Jun 2005 17:19 Prispevkov: 768
|
Objavljeno: Ned Feb 24, 2008 10:00 am Naslov sporočila: |
|
|
Objekti so samo polovica objektnega programiranja. Druga polovica so dogodki ("events"), na katere se program odziva. Vecina objektov je sposobna generirati dogodke in ce obstaja "event handler" za ta dogodek, potem se dogodek procesira (sicer se ignorira). Pisanje objektnega programa gre zato prakticno v obratni smeri kot pri procesnem programiranju - najprej si zamislis celoto, sestavis graficno podobo, na koncu pa napises handlerje za dogodke, ki so za tvoj program aktualni (denimo pritiski na gumbe, itd.). Pri procesnem ponavadi zacnes z druge smeri (kljucne funkcije najprej, uporabniski vmesnik na koncu).
C++ za mikrokontrolerje res odpade, mislim pa da obstajajo orodja, ki objektno programiranje precej priblizajo mikroklontrolerjem. Tako sestavljanje programov je seveda bolj potratno s sistemskimi sredstvi (RAM, flash, stevilo ciklov za izvedbo), saj morajo biti objekti narejeni na splosno in ne morejo biti optimizirani/oklesceni za tvojo konkretno apliakcijo, a vsaj priblizno podobna moznost vendarle obstaja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu You cannot attach files in this forum You cannot download files in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|