Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
_novak_ Profesionalec
Pridružen/-a: Ned Dec 2007 21:36 Prispevkov: 58 Kraj: Famlje(Vremska dolina)
|
Objavljeno: Ned Apr 20, 2008 10:32 am Naslov sporočila: alternator |
|
|
dobil sem alternator iz sorazmeroma novega avta.Iz njega naredil vetrno elektrarno...In sicer me zanima kakšno vlogo ima regler in kje ga dobim...nekaj sem slišal tudi da je treba pole nekaj povezati....
zdaj gre iz alternatorja debela rdeča žica (+) in tanka žica ki predvidevam da je (-) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
andrejj Profesionalec
Pridružen/-a: Tor Apr 2004 17:18 Prispevkov: 53
|
Objavljeno: Ned Apr 20, 2008 6:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za to lahko najdeš na stran Google. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MadMax Profesionalec
Pridružen/-a: Pet Sep 2006 5:36 Prispevkov: 91 Kraj: Črnomelj
|
Objavljeno: Ned Apr 20, 2008 7:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
(-) je ohišje alternatorja.
Tanka žica gre pa na lučko v armaturi.
Za kaj več se boš moral pa konkretno poglobit v razumevanje in vezave alternatorjev. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TADO Začetnik
Pridružen/-a: Sre Jan 2008 13:09 Prispevkov: 19
|
Objavljeno: Sre Maj 21, 2008 3:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
regler reže napetost na 14V oz kolko ti piše gor na njem...
kakšno napetost hočeš boš pač morav nabavit tak regler,če pa boš mel
porabnik neodvisen od nihanja napetosti pa ni problema...
plus gre na akumulator,ker ga polni(zaro tudi regler da ne pride previsoka napetost gor),minus je ohišje oz karoserija,tanka
ica pa na kontrolno lučko,ki ti pokaže akumulator na armaturki,če maš prazen akumulator ali pa če ti ga alternator ne polni...
ajde |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|