Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Iztok Z. Začetnik
Pridružen/-a: Sob Okt 2004 9:45 Prispevkov: 14 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Feb 03, 2005 1:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
V elemete in njihove oznake se nisem poglabljal, ker so precej specifični in jih v prosti prodaji verjetno ni možno nabavit. Prav tako velja za načrte.
Samogradnja verjetno odpade, ker gre za precej precizne stvari, ki so na koncu še ustrezno kalibrirane. Pri nekaterih avtomobilih je pri menjavi potrebno preprogramirat-kalibrirat tudi krmilno enoto motorne elektronike - DME.
Precej napak na teh senzorji povzročijo tudi "frizerji", ki originalne zračne filtre zamenjajo z raznimi športnimi, kateri vsebujejo z oljem perforiran papir iz katerega olje pride v LMM in ga s tem pokvari. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MarE Profesionalec
Pridružen/-a: Pet Nov 2004 23:38 Prispevkov: 177
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hondi Novinec
Pridružen/-a: Čet Feb 2005 14:27 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: Čet Feb 03, 2005 2:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
preprogramiranje po katerem je LMM odklopljen izvaja v SLO samo eden in to je RSR motorsport, cena je ZELO ugodna (daleč pod 40 jurji!!).
zadeva je plod lastnega večletnega razvoja in po zadnjih podatkih motor teče čisteje (izpušne norme) kot s priklopljenim LMM! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Milan Novinec
Pridružen/-a: Tor Feb 2005 8:31 Prispevkov: 8 Kraj: Šalara
|
Objavljeno: Pet Feb 04, 2005 2:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
MarE: ta seminar imam tudi za K-jetronik in tudi Motronic sisteme do V3.0 v slovenščini.
PS: Ja, tudi sam sem slišal, da to nekdo dela in to z uspehom. Itak senzorji merijo še drugje temperaturo in podtlake, kar bi lahko z malo zaposlitvijo CPU dalo dobre rezultate. Keneda? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
red_mamba Profesionalec
Pridružen/-a: Tor Jan 2004 16:44 Prispevkov: 181 Kraj: Mozirje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
integrerc Mojster
Pridružen/-a: Pet Sep 2006 12:19 Prispevkov: 44 Kraj: novo mesto
|
Objavljeno: Pet Sep 29, 2006 11:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
lep pozdrav!
Da ne odpiram nove teme.Meriti moram pretok zraka pri nekem ventilatorju (v industriji) in me zanima, če kdo ve kako bi se tega lotil.Kje bi se dalo dobiti kakšen senzor pretoka, oziroma kje in kakšno bi moral imeti grelno žičko, s katero bi meril pretok!
V naprej hvala za ideje!
Lp vsem! _________________ pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
smartgsm Mojster
Pridružen/-a: Čet Apr 2004 18:28 Prispevkov: 37
|
Objavljeno: Pon Okt 06, 2008 3:25 pm Naslov sporočila: Meritev pretoka zraka |
|
|
Rabil bi meriti pretok zraka od cca 5 l/s do 150 .. 200 litrov na sekundo.
Za natačnost pa bi rekel od 1 do 3 .. 5 %.
Kako se zadeve lotit?
Malo sem gledal MERILCE pretoka, o katerih je govora na vrhu tega posta... So ti merilci natančni? V nedeljo sem bil na boljšjaku in tam se dobijo rabljneni merilci pretoka za 20 € (brez cenkanja).
Ali je kdo že uporabil avtomobilski senzor za merjenje pretoka zraka v kaki drugi aplikaciji?
Vsi podtki , ki sem jih navedel so okvirni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
integrerc Mojster
Pridružen/-a: Pet Sep 2006 12:19 Prispevkov: 44 Kraj: novo mesto
|
Objavljeno: Pon Okt 13, 2008 10:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hitrost oziroma pretok zraka sem jaz izvedel z malo boljšim ventilatorjem ( podoben kot je v računalniškem napajalniku, le da je 220V, nima trajnih magnetov v notranjosti in je dobro uležajen). Z induktivnim senzorjem in procesorjem sem zaznaval čas prehoda lopatic (so bila kovinska) in s tem hitrost merilnega ventilatorja, rezultat je sorazmeren z merjeno hitrostjo zraka, odnosno s pretokom zraka.
lp! _________________ pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
smartgsm Mojster
Pridružen/-a: Čet Apr 2004 18:28 Prispevkov: 37
|
Objavljeno: Tor Okt 14, 2008 6:47 am Naslov sporočila: |
|
|
integrerc je napisal/a: | Hitrost oziroma pretok zraka sem jaz izvedel z malo boljšim ventilatorjem ( podoben kot je v računalniškem napajalniku, le da je 220V, nima trajnih magnetov v notranjosti in je dobro uležajen). Z induktivnim senzorjem in procesorjem sem zaznaval čas prehoda lopatic (so bila kovinska) in s tem hitrost merilnega ventilatorja, rezultat je sorazmeren z merjeno hitrostjo zraka, odnosno s pretokom zraka.
lp! |
Kakšno natačnost pa si dosegel. Kako si ventilator umeril?
lp
Grega |
|
Nazaj na vrh |
|
|
integrerc Mojster
Pridružen/-a: Pet Sep 2006 12:19 Prispevkov: 44 Kraj: novo mesto
|
Objavljeno: Tor Okt 14, 2008 5:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, malce drugačno situacijo sem imel. Regulirati sem moral ventilator, ki je moral zagotavljati določeno hitrost zraka ( 3,4,5,6 m/s). Kot merilni člen sem izvedel ta merilni ventilator. Pri določenih hitrostih (izmerjeni s pravim instrumentom), sem prebral vrednosti z merilnega ventilatorja in jih shranil v MC. Ta vrednost je potem služila za željeno vrednost regulatorju, ki je reguliral motor ventilatorja na željeno hitrost. Upam, da sem razumljivo napisal. Točnost, (celotnega sklopa) ki je bila zahtevana, če se prav spomnim je bila 10%, vendar mislim, da se je dalo doseči veliko boljše rezultate.
Obstoječa regulacija je imela meritev hitrosti zraka izvedena z žarilno nitko, dejansko je bila to navadna žarnica, ki si ji razbil stekleno bučko, potem pa priklopil na konstanten tokovni vir, s hlajenjem se ji je spreminjala upornost in s tem napetost na njej. Princip take meritve je zelo natančna, enostavna itd...Edina slabost je, da jo je težko uporabiti nekje, kjer so kakšni eksplozivni prostori itd ( težko zagotoviš, da ne bo zažarela ) Ravno zato sem spremenil meritev in jo izvedel z merilnim ventilatorjem, kot je opisano v zgornjem primeru.
lp _________________ pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zuti Mojster
Pridružen/-a: Tor Jun 2004 15:56 Prispevkov: 44
|
Objavljeno: Pet Okt 17, 2008 3:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko že govorimo o meritvi pretoka zraka z žarilno nitko ali segrevanim uporom - a je vseeno če merimo zrak ki ima 30 st. ali pa -10st? So rezultati
isti pri obeh temperaturah? Pri -10 se verjetno element dosti bolj ohlaja kot pri 30 st. _________________ L.P. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
integrerc Mojster
Pridružen/-a: Pet Sep 2006 12:19 Prispevkov: 44 Kraj: novo mesto
|
Objavljeno: Pet Okt 17, 2008 5:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Seveda temperaturna razlika spremeni rezultat, zato jo je potrebno upoštevati. _________________ pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
javr Začetnik
Pridružen/-a: Ned Okt 2008 13:38 Prispevkov: 18 Kraj: Slo
|
Objavljeno: Tor Okt 21, 2008 9:36 am Naslov sporočila: |
|
|
nitka, ki žari, ima nekaj sto stopinj višjo temperaturo od zraka, zato je najbrž manj pomembno, ali jo hladiš z -30 ali +10°C.
V revijah, kjer so objavljeni načrti za vremenske postaje (Elektor, ELV, mogoče tudi kakšna slovenska), so tudi merilci hitrosti vetra. Mogoče je tam kakšna ideja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|