Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
gandalf Novinec
Pridružen/-a: Čet Jun 2008 9:29 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: Čet Jun 26, 2008 10:03 am Naslov sporočila: Pomoč |
|
|
Sem začetnik in imam vprašanje?
Imam motorček, ki je 12V ki ga je poganjala baterija 12V to je motorček od baterijskega vrtalnega stroja ki ima 1,3 Ah toka.
Zdaj bi rad ta motorček priklopil na akumulator ki ima 12V in ima preveliko amperažo, ki je 100 Ah. Motorček se seveda greje!
Ta motorček ima sedaj funcijo zobniške črpalke za črpanje vode!
Kako znižati tok ? Kaj rabim ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MadMax Profesionalec
Pridružen/-a: Pet Sep 2006 5:36 Prispevkov: 91 Kraj: Črnomelj
|
Objavljeno: Čet Jun 26, 2008 10:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Rabiš drug motorček.
Kapaciteta akumulatorja nima pri tem nobene veze.
Motorček ki si ga uporabil, je pač namenjen kratkotrajni ročni uporabi, ne pa da ga priganjaš ko' vrag svojo mater par ur nepretrgoma...
Pa popravi naslov teme oz. v bodoče naj naslov odraža problem.
Če bi vsi pisali kot ti, bi bilo 80% prispevkov na forumu naslovljeno s "pomoč", "pomagajte" in podobno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
borber Profesionalec
Pridružen/-a: Pon Maj 2005 15:47 Prispevkov: 167
|
Objavljeno: Čet Jun 26, 2008 5:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
gandalf, malo poglej v učbenik za fiziko zlasto Ohmov zakon in poglavja o električnem naboju. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kranjc Začetnik
Pridružen/-a: Ned Sep 2005 20:45 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: Čet Jul 03, 2008 12:24 am Naslov sporočila: |
|
|
gandalf
A kot amperi so so enota za el. tok
V kot volti so enota za električno napetost
Ah kot amperure (1Ah=3600 As) pa so enote za kapaciteto akumulatorja
Če si zgornje tri vrstice razumel potem boš motorček pustil priklopljen ravno na ta akumulator. Sicer si boš delal delo brez koristi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gkrusi Začetnik
Pridružen/-a: Pon Nov 2007 15:35 Prispevkov: 14 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: Ned Jul 06, 2008 1:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ohmov zakon je I=U/R. R je upornost in je konstantna, tudi napetost akumulatorja je konstantna, torej je tok odvisen od teh dveh veličin oziroma drugače rečeno od upornosti motorja in napetosti akumulatorja. Podatek o kapaciteti akumulatorja (Ah) ti pove kolikšen tok lahko teče iz akumulatorja, da ga bo izpraznil v 1 uri. Na raznih adapterjih kjer je naveden tok, pa je to mišljen najvišji tok, ki ga lahko odda. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kranjc Začetnik
Pridružen/-a: Ned Sep 2005 20:45 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: Pon Jul 07, 2008 9:20 am Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | R je upornost in je konstantna |
To pa že ni res! Med praznjenjem in polnjenjem akumulatorja se le temu spreminja notranja upornost. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gkrusi Začetnik
Pridružen/-a: Pon Nov 2007 15:35 Prispevkov: 14 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: Pon Jul 07, 2008 9:29 am Naslov sporočila: |
|
|
kranjc je napisal/a: | Citiram: | R je upornost in je konstantna |
To pa že ni res! Med praznjenjem in polnjenjem akumulatorja se le temu spreminja notranja upornost. |
Vem, sem mislil dopisat pa nisem hotel komplicirat. Tudi upornost motorja je spremenljiva glede na obremenitev... Gledano za nek trenutek za izračun pa lahko predpostaviš, da je nekje konstantna. Seveda pa moraš dobljeno vrednost primerno tolerirat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|